Prezentatsiyani qiziqarli va unutilmas qilishning yo‘llari

Prezentatsiyalar — ma’lumotni ko‘rgazmali va samarali taqdim etish usuli. Ular savdo, ta’lim, yo‘riqnoma va qoidalarni tanishtirish, ommaviy chiqishlar, veb-saytlar va tijoriy takliflarda qo‘llaniladi.

Mijozni birinchi slayddan jalb qiladigan prezentatsiyani qanday yaratish va buning uchun qanday vositalardan foydalanish kerak — bu haqda ushbu maqolada so‘z yuritamiz.

Prezentatsiya yaratish bosqichlari

Biz sizga prezentatsiyani tizimli tarzda tayyorlash uchun ketma-ketlik haqida so‘zlab beramiz.

Mavzuni shakllantirish

Tayyorgarlikning eng muhim bosqichlaridan biri. Mavzuni shunday shakllantiringki, u juda keng bo‘lmasin. Aks holda, siz hamma narsa haqida gapirasiz, lekin hech narsa haqida aniq ma’lumot bermaysiz. Bundan tashqari, prezentatsiya vaqti cheklangan, shuning uchun ko‘p jihatlarni qamrab olishning imkoni bo‘lmaydi.

Masalan:

Keng mavzu Tor mavzu
TikTok haqida nimalarni bilish muhim 2021-yilda kompaniyani TikTok’da qanday targ‘ib qilish mumkin
Tuzilma: Tuzilma:
  1. Ijtimoiy tarmoqning yaratilish tarixi.
  2. Ilovani qanday o‘rnatish.
  3. Profilni bezash.
  4. TikTok’da qanday targ‘ib qilish.
  1. Nega TikTok biznes uchun kerak.
  2. TikTok uchun qanday kontent suratga olish.
  3. 2021-yilda TikTok’da auditoriyani qanday jalb qilish.
Savollar ro‘yxatini cheksiz davom ettirish mumkin. Mavzu nomidan prezentatsiya kimga mo‘ljallanganligi va auditoriyaning qanday vazifasini hal qilishi aniq emas. Bu holda prezentatsiya tadbirkorlar va o‘z biznesini yoki brendini ijtimoiy tarmoq orqali rivojlantirmoqchi bo‘lgan kompaniyalar uchun yaratilgan. Gap 2021-yilda TikTok’da targ‘ib qilishning dolzarb usullari haqida bo‘ladi.

Maqsadni aniqlash

Prezentatsiya muvaffaqiyatli o‘tdi deb qanday tushunasiz? Qanday belgilar va mezonlar bo‘yicha? Maqsadga erishish ulardan biridir.

Prezentatsiyaning bir nechta keng tarqalgan maqsadlari:

  • Auditoriyani istalgan harakatni amalga oshirishga undash;
  • Tushunish qiyin bo‘lgan ma’lumotni tushuntirish;
  • Xavfsizlik qoidalari haqida xabardor qilish;
  • Mahsulot yoki xizmatni sotish;
  • Gipotezaning to‘g‘riligini isbotlash;
  • Fikrning qimmatligiga ishontirish.

Prezentatsiyaning maqsadini boshida aniqlang. Unga mos ravishda chiqish yoki video uchun materiallar tayyorlang.

Auditoriyani o‘rganish

O‘zingizga savollar bering:

  • Mening tinglovchim kim?
  • U nimaga qiziqadi?
  • Prezentatsiya mavzusi bilan bog‘liq qanday savollar uni tashvishga soladi?
  • Bu lahzada u mendan nimani eshitishni xohlaydi?
  • Bu ma’lumot uning hayotida qanday yordam beradi?

Yolg‘on taxminlar qilmaslik uchun auditoriyaga bevosita murojaat qilish mumkin. Masalan, ijtimoiy tarmoqlardagi tegishli jamoalarda so‘rov o‘tkazish yoki email xabarlar orqali, shaxsan prezentatsiya rejalashtirilgan odamlar bilan suhbatlashish.

Maqsadli auditoriyani bilish materiallarni tanlashda yordam beradi. Qanday nuqtai nazarni tanlash va ma’lumotning qaysi qismini berish kerakligini tushunasiz, bu juda yuzaki yoki juda chuqur bo‘lmasligi uchun.

Prezentatsiya tuzilmasini tuzish

Mavzu bilan bog‘liq barcha fikrlarni yozib oling. Asosiy tezlarni ajratib ko‘rsating. Ma’lumotni taqdim etish ketma-ketligini aniqlang — tinglovchini oldindan qo‘yilgan maqsadga qanday yo‘l bilan yetaklaysiz.

Oddiy va qisqa prezentatsiya uchun ro‘yxat shaklida reja tuzish kifoya. Agar ma’lumot hajmi katta bo‘lsa va uni boshda joylashtirish qiyin bo‘lsa, aql xaritasini chizing. Uning yordamida fikrlarni saralash va tuzilma qurish oson.

Maqola mavzusi bo‘yicha prezentatsiya uchun aql xaritasi quyidagicha bo‘lardi:

Aql xaritasi bilan prezentatsiya tuzilmasi

Qo‘shimcha ma’lumotlar yig‘ish

Slaydlardagi fikrlarni mustahkamlash uchun qo‘shimcha ma’lumotlar kerak: faktlar, dalillar, ijtimoiy isbotlar.

Qanday ma’lumotlar foydali bo‘ladi:

  • So‘nggi yangiliklar va tadqiqotlar;
  • Statistika;
  • Ushbu sohada mutaxassislarning fikrlari;
  • Fikr-mulohazalar;
  • Hikoyalar va holatlar.

Matnni tayyorlash

Har qanday prezentatsiya uch qismdan iborat:

  • Kirish: O‘zimizni tanishtiramiz va qisqacha nima haqida gaplashilishi va bu ma’lumot auditoriyaga qanday foydali bo‘lishi haqida aytamiz.
  • Asosiy qism: Mavzuni ochamiz. Prezentatsiyaning asosiy qoidalarini tasdiqlovchi faktlar, holatlar va dalillarni keltiramiz.
  • Xulosalar: Dastlabki tasdiqimizga qaytamiz va auditoriyaga bilimlarni amalda qanday qo‘llash bo‘yicha bir nechta asosiy xulosalar beramiz.

Maqolada biz ikki turdagi prezentatsiyalarni ko‘rib chiqamiz:

  1. Slaydlarni namoyish qilish bilan birga bo‘ladigan ommaviy chiqish.
  2. Mijozga yuboriladigan yoki veb-saytda joylashtiriladigan video, PDF yoki boshqa formatdagi fayl.

Chiqish uchun nutqni batafsil yozib chiqing. Ssenariy variantlarini o‘ylab ko‘ring: tinglovchilarning savollari va reaksiyalariga qarab materialni taqdim etish ketma-ketligi qanday o‘zgarishi mumkin.

Auditoriyaning e’tiborini ushlab turish va prezentatsiyani jonlantirish uchun hikoyalar, hazillar va shaxsiy tajribadan misollar yordam beradi. Ularni oldindan topib, qisqacha yozib qo‘ying, tadbir oldidan tez takrorlash uchun.

Ommaviy prezentatsiya uchun slaydlarda matn minimal bo‘lishi kerak. Matn chiqishni to‘ldirishi va faqat asosiy fikrlarni aks ettirishi yaxshi.

Slaydlardagi sarlavhalar uchun oldin tuzilgan tuzilmadan tezlarni ishlating. Qolgan ma’lumotlarni qisqacha, ro‘yxat bandlari, tasvirlar, fotosuratlar, diagrammalar, infografika shaklida berishga harakat qiling.

Mijozga yuborish yoki veb-saytda joylashtirish uchun prezentatsiya uchun slaydlardagi matnni batafsilroq qiling. Bu holda, bu tushuntiruvchi tasvirlar bilan birga deyarli kitob bo‘ladi. Aytmoqchi bo‘lgan hamma narsani matn orqali yetkazasiz va tushunarli bo‘lishi uchun rasmlar bilan mustahkamlaysiz.

Slaydlar dizaynini ishlab chiqish

Slaydlarning vazifasi murakkab ma’lumotlarni tushuntirishda yordam berish, e’tiborni jalb qilishi kerak bo‘lgan detallarni ta’kidlashdir. Shu bilan birga, juda yorqin bezak bilan chiqish qiluvchidan yoki mavzu matnidan e’tiborni chalg‘itmasligi kerak. O‘rtacha yo‘lni toping.

Agar professional dizayner bo‘lmasa, prezentatsiyalarni yaratish uchun dasturlar, servislar va ilovalardan foydalanish mumkin. Masalan, PowerPoint, Canva, Keynote va boshqalar. Ularning xususiyatlari haqida maqolada keyinroq o‘qishingiz mumkin.

Oldindan mashq qilish

Slaydlar va ssenariy tayyor bo‘lgach, chiqishni mashq qilish vaqti keladi. Matnning o‘qish qiyin bo‘lgan qismlariga e’tibor bering. Ularni tahrir qiling.

Ba’zi odamlar yolg‘iz tayyorgarlik qilishni afzal ko‘radi. Ammo ba’zida do‘stlar yoki hamkasblar oldida prezentatsiya qilish foydali bo‘ladi. Bu material tinglovchiga tushunarli ekanligiga ishonch hosil qilish imkonini beradi.

Onlayn prezentatsiyaga tayyorgarlik

Konferensiyalar va tadbirlarning ko‘pi onlayn o‘tkazilmoqda. Oflayn chiqishga odatlanganlar uchun virtual auditoriya bilan muloqot qilish qiyin bo‘lishi mumkin.

Onlayn prezentatsiyalarning farqlari:

  • Spiker ko‘pincha auditoriyaning reaksiyasini ko‘rmaydi. Oflayn uchrashuvda auditoriyaning jalb qilinganligini ko‘rish mumkin bo‘lsa, videokonferensiya yoki vebinar vaqtida yetakchi ko‘pincha tomoshabinlar bilan aloqa qilmaydi. Ko‘p foydalanuvchilar qo‘shimcha shovqin yaratmaslik uchun kamera va mikrofonni o‘chiradi. Prezentatsiyada kichik tanaffuslar qiling, ishtirokchilarga murojaat qilib, ularning chat orqali fikr-mulohazalarini oling, savollarga javob bering.
  • Tomoshabinlar bilan vizual aloqa taassurotini yaratish uchun kameraga to‘g‘ri qarashni o‘rganing.
  • Virtual prezentatsiyalar uchun ishonchli texnika muhim: noutbuk, naushniklar, mikrofon, yorug‘lik yetarli bo‘lmasa, yuzni yoritish uchun halqa chiroq. Internet ulanish sifatini tekshirishni unutmang. Texnik muammolarni oldindan hal qiling, prezentatsiya vaqtida chalg‘imaslik va professional ko‘rinish uchun.

Prezentatsiyani chiroyli va qiziqarli qilish

Ajoyib prezentatsiya — bu auditoriya uchun muhim, motivatsion ma’lumot va zamonaviy, esda qolarli bezakning kombinatsiyasi. Matn tuzilmasi, shrift, slaydlar dizayni — har bir element muhim. Prezentatsiya yaratishning asosiy qoidalarini va auditoriya e’tiborini jalb qiladigan detallarni ko‘rib chiqamiz.

Matn tuzilmasi va shrift

Bitta slayd — bitta fikr. Uni sahifa sarlavhasida ko‘rsatish mumkin. Misolda sarlavha sifatida savol ko‘ramiz. Javoblar esa — izohli rasmlar. Muallif faqat bitta tezni tushuntiradi.

Sarlavhada asosiy fikr bilan slayd misoli

Sahifa tuzilmasi. Abzaszlar va bo‘shliqlarsiz doimiy matnni hech kim o‘qimaydi. Ma’lumotni tezislar shaklida bering, ro‘yxatlardan foydalaning. Quyida tushunarli tuzilma misoli: sarlavha va ro‘yxat bandlari.

Aniq slayd tuzilmasi

Shriftlar. Ikki turdagi shriftdan ortiq ishlatmang. Lotin va kirill alifbosini qo‘llab-quvvatlaydiganlarni tanlang, masalan, Montserrat yoki Roboto. Agar oflayn ommaviy chiqishga tayyorlanayotgan bo‘lsangiz, tanlangan shrift hajmi orqa safdan ko‘rinadimi, tekshiring.

Vizual elementlar

Infografika. Diagrammalar, grafiklar, iqtiboslar auditoriya e’tiborini jalb qiladi, murakkab ma’lumotlarni ko‘rgazmali tushuntiradi va matnni ma’no jihatidan almashtiradi.

Quyidagi grafik misolida trafik o‘sishini vizual baholash mumkin. Shuningdek, kursiv va figurali o‘q bilan tinglovchilar uchun savol alohida ajratilgan: «Agar janjalga tushib qolsangiz nima bo‘ladi». Bunday ma’lumotlarni raqamli jadval shaklida tahlil qilish qiyin bo‘lardi.

Slaydda ma’lumotlarning grafik bezagi

Vizual elementlarning yagona uslubi. Prezentatsiyadagi ikonkalar va tasvirlar bir seriyadan va bir xil parametrlarga ega bo‘lishi kerak.

Masalan, Canva servisida slaydlar dizayni uchun yon panelda bir-biriga o‘xshash shablonlar qatori paydo bo‘ladi, ularni birlashtirish mumkin.

Bir uslubdagi slayd shablonlari

Bir rangli fon. Matn oson o‘qilishi uchun fon bir rangli bo‘lishi kerak. Naqshlar va bezaklar e’tiborni chalg‘itadi va vizual jihatdan xalaqit beradi.

Slaydda rasmlarni joylashtirish. Agar rasm butun slaydni egallasa, xiralashishdan qochish uchun kompyuter ekranining ruxsatidan kam bo‘lmagan ruxsatni tanlang, masalan, 1024×768 yoki 1920×1080. Kichikroq rasmlar uchun ekranning qancha qismini egallashiga qarab uzunlik va kenglikni taxminan hisoblab olish mumkin.

Ranglarning minimal soni. Dizaynerlar prezentatsiyani bezash uchun beshdan ortiq rang ishlatmaslikni tavsiya qiladi.

Animatsiya. Slaydlarda animatsiyadan foydalaning: harakatlanuvchi matn bloklari va grafik ob’ektlar dinamiklik qo‘shadi va tomoshabinlarga yoqadi.

Memlar va GIFlar chiqishga hazil elementi qo‘shadi va uni esda qolarli qiladi. Misolda TikTok haqidagi prezentatsiyadan slayd, unda mem muallif so‘zlariga odamlarning reaksiyasini yetkazadi.

Prezentatsiyadagi memlar

3D-tasvirlar — prezentatsiyalardagi yangi trend. Ular fotostoklarda qimmatroq bo‘lsa-da, nozikroq chizilgan va hajmli effekt beradi.

Canva ilovasining bepul versiyasida hajmli tasvirli shablonlar seriyasi mavjud:

Hajmli tasvirli shablon misoli

Oxirida harakatga chaqiruv. «E’tiboringiz uchun rahmat!» iborasi o‘rniga oxirgi slaydda foydali ma Ascending Technologies-da joylashtirilgan foydali ma’lumotlar bilan ta’minlangan platformadir. Foydalanuvchi faqat loyihani boshqarish va rivojlantirish bilan shug’ullangan holda, veb-sayt va mobil ilovalarni rivojlantirishda yordam beradi. Platforma keng ko‘lamli xizmatlar bilan ta’minlaydi, masalan, veb-sayt dizayni, mobil ilovalar, SEO optimallashtirish va boshqa ko‘p narsalar. Agar siz raqamli mahsulotlar sohasida ishonchli hamkor izlayotgan bo‘lsangiz, Ascending Technologies siz uchun eng yaxshi tanlovdir. Ularning xizmatlari haqida ko‘proq ma’lumot olish uchun saytlariga tashrif buyuring.

Prezentatsiya ishtirokchilaridan fikr-mulohaza olishning ajoyib usulini muallif o‘ylab topdi:

Prezentatsiya oxirida fikr-mulohaza yig‘ish misoli

Slaydlarni bezash uchun resurslar

Bu bo‘limda slaydlarni oson va professional bezashga yordam beradigan bepul servislar misollarini keltiramiz.

Shrift juftliklarini tanlash

Google Fonts. Bu ilova shriftlar kombinatsiyasini vizual tanlash imkonini beradi.

Google Fonts’da shrift juftliklarini tanlash misoli

Google Type yordamida shrift juftliklarini tanlash

Rang yechimlari uchun palitralar

Color Palette. Resursda professional fotograflar tomonidan olingan fotosuratlar joylashtirilgan. Ularning rang kombinatsiyalari ko‘zga yoqimli. Har bir foto ostida beshta asosiy soya raqamlari bilan palitra mavjud. Slaydlarni bezash uchun bitta palitradan ranglar oling.

Slaydlarni bezash uchun palitra tanlash

Adobe Color. Servis rangli g‘ildirak yordamida uyg‘un soya kombinatsiyalarini tanlashga yordam beradi.

Adobe Color yordamida rang tanlash

Prezentatsiyalarni bezash uchun ideyalar va fotolar

Pinterest. Ushbu ijtimoiy tarmoqda slaydlaringiz dizaynini yaratishga ilhomlantiradigan prezentatsiya misollarini topasiz.

Pinterest’da fikrlar qidirish

Fotostoklar — blogimiz maqolasida sifatli fotosuratlarni qidirish uchun bepul resurslar va yuklab olingan tasvirlardan foydalanish shartlari jamlangan.

Prezentatsiyalarni yaratish uchun dasturlar va servislar

O‘zingiz prezentatsiya yaratishga yordam beradigan servislar bilan tanishish vaqti keldi.

PowerPoint

Servis shakli: Windows, macOS, iOS, Android uchun ilovalar; onlayn versiya.

Narxi: Microsoft Office 365 dasturlar paketi doirasida 80 dollardan, onlaynda — bepul, premium versiyada oyiga 7 dollardan.

PowerPoint’da prezentatsiyalar yaratish servisi

Imkoniyatlari: Yangi boshlovchilar va dizaynerlar uchun mos keladi. Bu yerda prezentatsiyalarni yaratish va o‘tkazish uchun barcha vositalar mavjud:

  • Avtomatik yoki qo‘lda slayd almashinuvi
  • O‘rnatilgan shablonlar
  • Istalgan formatdagi media ob’ektlarini qo‘shish imkoniyati.
  • Birgalikda ishlash rejimini qo‘llab-quvvatlash.
  • Animatsiyalangan diagrammalar.
  • Boshqa ilovalar bilan moslik.

Kamchiliklari:

  • 3D-modellarni qo‘llab-quvvatlamaydi.
  • Ba’zi versiyalarda prezentatsiyani veb-saytda joylashtirish uchun HTML formatida saqlash imkoniyati yo‘q.

KeyNote

Servis shakli: macOS, iOS uchun ilovalar.

Narxi: bepul

Keynote’da ishlash misoli

Imkoniyatlari: Funksionallik jihatidan PowerPoint’dan kam emas. Slaydlar, effektlar va o‘tishlar uchun katta shablonlar to‘plamini o‘z ichiga oladi. Ilovada yaratilgan prezentatsiyani PDF, JPEG, PNG, HTML, PowerPoint va boshqa formatlarga eksport qilish mumkin.

Kamchiliklari: Dastur faqat Apple ishlab chiqaradigan qurilmalarda ishlaydi.

Impress

Servis shakli: Windows, macOS, iOS, Android, Linux uchun ilova.

Narxi: bepul.

Impress’da slaydlar bilan ishlash

Imkoniyatlari: PowerPoint’ning bepul muqobili. Shu kabi interfeysga ega va deyarli bir xil vositalar to‘plamini o‘z ichiga oladi. Guruhli tahrirlash rejimi yo‘q. Ammo 3D-modellarni import qilishni qo‘llab-quvvatlaydi. Ko‘p qatlamli .psd tasvirlari va ba’zi vektorli rasmlar bilan ishlashi mumkin.

Kamchiliklari: Mobil qurilmalar uchun versiya qisqartirilgan va cheklangan funksionallikka ega.

Prezi

Servis shakli: onlayn versiya, Windows, macOS, iOS, Android ilovalari.

Narxi: bepul versiya va oyiga 4 dollardan boshlanadigan bir nechta kengaytirilgan tariflar mavjud.

Prezi servisida ishlash

Imkoniyatlari: Agar oldingi dasturlar materialni ketma-ket slaydlar ko‘rsatish orqali taqdim qilgan bo‘lsa, Prezi prezentatsiyalari butunlay boshqa formatda. Bu yerda foydalanuvchi o‘z matnlari va tasvirlarini virtual doskaga joylashtiradi. U bo‘ylab harakatlanib, u yoki bu elementni ko‘rsatish mumkin.

Bunday format tufayli prezentatsiyangiz hikoya yoki sayohatga o‘xshab ketadi. Siz tomoshabinga umumiy tasavvurni ko‘rsatasiz.

Kamchiliklari: Bezak odatiy emas va ehtimol ko‘proq vaqt talab qiladi.

Canva

Servis shakli: onlayn versiya, iOS va Android uchun ilovalar.

Narxi: bepul, ko‘proq grafik kutubxonalarga ehtiyoj sezadiganlar uchun pullik obuna.

Canva servisi — shablonlar

Imkoniyatlari: Prezentatsiya yaratish uchun kerakli elementni sahifaga sudrab o‘tkazish kifoya. Ko‘plab tayyor shablonlar mavjud. Ko‘rsatishda animatsiya elementlarini qo‘shish imkoniyati bor. Servis loyihalar ustida birgalikda ishlash imkonini beradi.

Hatto bepul versiyada tasvirlar, shakllar, stikerlar, gif-fayllar va shriftlar kutubxonasi ancha katta. Agar obuna sotib olsangiz, fotostoklar kerak bo‘lmaydi. Canva resurslari barcha ehtiyojlarni qoplaydi.

Canva’da nafaqat prezentatsiyalar, balki ijtimoiy tarmoqlar uchun vizual, videolar uchun заставкалар ham tayyorlanadi. Bir uslubdagi shablonlar turli o‘lchamlarda mavjud. Masalan, kelajakdagi prezentatsiya haqida post yozsangiz yoki storisda uni ziyorat qilishga taklif qilsangiz, yagona mavzudan foydalanishingiz mumkin.

Kamchiliklari: Topilmadi

Google Slides

Servis shakli: onlayn, iOS va Android uchun ilovalar.

Narxi: bepul.

Google Slides’da prezentatsiyalar

Boshqa Google ilovalari kabi, dastur ko‘pincha jamoaviy ish uchun qo‘llaniladi. Yaratilgan prezentatsiyalar Google Diskda saqlanadi, bu qulay — elektron tashuvchida nusxa ko‘chirish shart emas. Faylga tarmoq mavjud bo‘lgan istalgan joydan kirish mumkin.

Funksionallik jihatidan Google Slides servisi PowerPoint’ga deyarli teng. Ushbu dasturda yaratilgan fayllar bilan mos keladi.

Kamchiliklari: Prezentatsiyani bezash uchun shablonlar kutubxonasi maqolada keltirilgan boshqa servislar bilan solishtirganda kichikroq.

Tilda

Servis shakli: onlayn.

Narxi: bepul va pullik tariflar.

Tilda’da prezentatsiya yaratish

Imkoniyatlari: Platforma odatda veb-saytlar va landing sahifalar yaratish uchun ishlatiladi. Ammo unda tuzilgan landing sahifani prezentatsiyaga aylantiruvchi funksiya mavjud.

Tilda shablonlari dizaynerlar tomonidan ishlab chiqilgan. Shriftlar va tasvirlar rasm professional ko‘rinishi uchun tanlangan. Chiroyli prezentatsiya tayyorlash qiyin emas, chunki bu yerda har qanday savol bo‘yicha o‘quv videolari mavjud.

Kamchiliklari: Bepul versiya juda cheklangan.

Xulosa

Prezentatsiya yaratish jarayonini shartli ravishda ikki qismga bo‘lamiz: matn ustida ishlash va slaydlarni bezash.

Dasturda dizayn bilan shug‘ullanishdan oldin, matningizga yon tomondan qarang:

  • Mavzu va kirish ishtirokchilar e’tiborini jalb qiladimi?
  • Materialni taqdim etish tuzilmasi va mantiqiy ketma-ketligini ko‘rib chiqing. Barcha bandlar to‘g‘ri ketma-ketlikdami? Ular bir-birini to‘ldiradimi?
  • Taqdim etilgan material maqsadga mos keladimi?
  • Qanday ma’lumotlar, misollar, hikoyalar, iqtiboslar bilan prezentatsiyani to‘ldirish mumkin yoki kerak?
  • Prezentatsiyaning har bir bandini sharhlaysizmi? Agar biror joyda ishonchingiz komil bo‘lmasa, ehtimol bu ma’lumotni eslatmaslik kerak.
  • Prezentatsiyaning xulosasi uning boshlanishi bilan bog‘liqmi? Fikringizni tasdiqlash uchun yetarli dalillar keltirdingizmi?

Prezentatsiyani bezash uchun dizayner bo‘lish shart emas. Zamonaviy ilovalar chiroyli va zamonaviy slaydlarni yaratishni soddalashtiradi.

Taqdimotlarni yaratish bo‘yicha qo‘llanma: Ishonchli matn, dizayn va struktura

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

Mening savatim
Xohishlar ro‘yxati
Kategoriyalar